SOSYAL MEDYA

31 Mart 2021 Çarşamba

Burcu Arslan

 

O AN

Kalabalık notaların var biliyorum yüreğinde

Sorsam bile söyleyemediğin şarkılar direnişin

Sustuğun anlar kulağıma yinelenirlerdi sessizce

Minörlerden duyardım seni, üç hüzündü sen de

 

Ardında bırakmak rüzgarı susturmaktı benim için

Neşeli şarkılarsa korkularımın dans edişi

Kendimle göz göze geldiğimde

Minörlerden dinlerdim beni, iki hüzündü günlerce

 

Belki özlemlerindi gözlerinin bakışı yalın

Nazikçe dinlerdin tüm kabullenişlerimi yalnızlığımın

O an çaresizlik tutunamazdı ki ellerimizde

Minörler anlardı bizi, tek hüzündük birlikte

 

                                                                              

Ödünç dize Çağla Ayhan “Minörlerden duyardım seni, üç hüzündü sen de

 

 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Feridun Andaç

  KENDİ BAKIŞINDA BİR SES OLABİLMEK                                                                                                         ...