SOSYAL MEDYA

31 Mart 2021 Çarşamba

Cağla Ayhan

 

A-DAM

Ucu açık bir adamdım

2B yumuşak, iz bırakmazdım

Sen ki çoktan seçmeli girdin hayatıma

Gözbebeğimdin

Hiç dışına taşırmadığım

 

Özen ürkek bir sincaptı o sıra

Sevmek karakalem doldurmak

Boşlukları ve onlardan kalan boşlukları

Köreldikçe kendini açmak ucundan

Ben biraz da o sincapla ahbaptım

 

Şimdi yazdığıma bakma,

Bir mevsim geçmiş olmalı sensiz

Geçerken almış olmalı beni

Kışı gelmiş bir sahil kasabasına varmış ve

İçimde yıkık-dökük bir disko bulmuş olmalıyım

Biliyor olmalıyım damsız girilmiyor ve

Hiçbir damın altına sığmıyor rüzgarlarım.

                                                                               

Ödünç dize Ayşe Şafak Kanca “Hiçbir damın altına sığmıyor rüzgarlarım”

 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Feridun Andaç

  KENDİ BAKIŞINDA BİR SES OLABİLMEK                                                                                                         ...