SOSYAL MEDYA

27 Ocak 2021 Çarşamba

Uyuyan Kayalar - Arzu Kutan

 UYUYAN KAYALAR

Ulaştı taa yıldızlara da

Ulaşamadı,

insanların yüreğine gördüklerim.

Dalgalar dövdü

Rüzgar yaladı

Isındım, soğudum,

Islandım, kurudum

Yosun bağladım

Damarlarımı parçaladılar

Direndim.

Aşıklara, martılara, evsizlere yatak oldum.

Güneşi emdim, ayı soludum.

Yuttum zamanı.

Doruklarda huzur buldum.

Çatlağımda ağaçlar büyüdü

Kovuğumda hayvanlar doğurdu.

Sisifos çıkardı yukarı, ben yuvarlandım.

Bir temelde karanlığa gömüldüm.

Yuttum bilgeleri, içimde sır ettim.

Sustum.

Önce sesim kesildi.

Sonra uyudum.

18 Haziran 2020

“Uyuyan Kayalar” koleksiyonu kardeşim Burcu Batmaz Geçim’in seramik eserlerinin adıdır.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Feridun Andaç

  KENDİ BAKIŞINDA BİR SES OLABİLMEK                                                                                                         ...