SOSYAL MEDYA

27 Ocak 2021 Çarşamba

Atakan Murat Tunçer - Efkaryok Meyhanesi


Efkaryok Meyhanesi

- Akşam müsaitsen görüşelim mi? Haklısın, biraz zaman oldu, kusura bakma. Ayrılmışız, evet. Yani o kendi kendine karar vermiş ayrılmamıza, demek istyorum. Dün. Yok, seni karıştırmayacağım, sadece konuşmak istiyorum. Daha sakin bir yerde görüşsek olmaz mı? Canım istemiyor şimdi hiç öyle eğlence falan..

Müsait akşam:

- Sana dedim, ta en başında. Abi seviyorum dedin. İyi de sevmekte ne var ki? Güzeli herkes sever. Tüm salaklar kolayca sever zaten. Sonra da ağlar böyle senin gibi. Başında da sonunda da ağladığın işten hayır gelir mi? Hayır hayır, kabul et, bitti. Devam etme şansı yok. En başında dedim, bugün de aynı şeyi diyorum. Senin onunla olmazdı, hiç olmadı. Sen olduğunu sandın o olaya kadar ama ayrılmanızın o olayla da alakası yok. İnan, seni sevseydi, affederdi, seven affeder her şeyi, mecbur. Ben seni affettim. Kardeşim sayılırsın sen de. O ikinizin arasında. Bizim dostluğumuz ebedi. Yalnız ısrar etme daha fazla. Hadi al bir yudum, ılıdı bak. Geldin geleli bir şey de yemedin.

Efkaryok

- Bu meyhanenin ismi nereden geliyor biliyor musun aslanım? Burayı insanlar ağlasın diye değil, eğlensinler diye açtım. Gülsünler, halay çeksinler, kahkaha atsınlar, muhabbet etsinler tanımadıkları insanlarla. Bu müzisyenler boşuna mı patlatıyorlar ciğerlerini, davullarını ha? Bak ışıklarımıza. Sonuna kadar yakıyoruz. Dekorasyonumuz desen yine öylesine. İnsanlara bak, kol kola dans ediyorlar. Peki, söyle bakalım, böyle bir ortamda saygısızlık değil mi yanındakine bu salya sümük halin? Madem burada değil, başkasının yanında olmak istiyorsun, ne diye burada oturuyorsun? Olmak istediğin yer burasıysa o zaman niye efkârlanıyorsun? Arkadaşını severim, üzme onu. O gelene kadar topla kendini. Kimse kimseye karışmaz burada, yeter ki eğlen dilediğin gibi.

Son mesaj

- Lütfen abimi üzme. Biliyorum, şimdi onun yanındasın, koşa koşa gitmişsindir onun yanına. O da artık bir şey yapamaz ikimize. Israr etme, değişmeyecek hiçbir şey.

Umutsuz cevap

- Bu gece son bir kez daha konuşmayı kabul etseydin, onu aramazdım. Ayrılınca bitiyor mu sanıyorsun her şey? Niye ağlıyorum hala sence, tutamıyorum kendimi, her şey bittiyse peki? Senden başka bir şey düşünemiyorum? Biliyor musun, seninle görüştükten sonra hala üstümü değiştirmemişim. Dünden beri boğazımdan geçen ilk şey burada içtiğim ilk yudum. Uyumamışım. Uyusam belki seni göreceğim rüyamda ama sen bitti dedin ya benim uykularım bitti. Rüyalarım, yemeklerim, hayatım bitti. Sana sevgim bitmedi.

Niyesi

- Bak, seni buraya niye getirdim? Çoktan bitmiş şeyi kafanda da bitir diye. Bak, hem sen ve ben barıştık. Özlememiş miydik birbirimizi? Bu seni mutlu etmedi mi? Eskisi gibi yine gezeceğiz, eğleneceğiz. Yapma. Etrafına bir bak. Var mı senden başka üzülen? Gençsin, daha başındasın her şeyin, sevmenin, sevilmenin, reddedilmenin bile. Kendini topla. Daha fazla müsaade edemem böyle olmana. Bunca zaman sonra görüşüyoruz, sen hüngür hüngür… Hadi kalk, bırak şunu, hadi.

Acı halay

O gece Efkaryok’taki birkaç kişi fark etti sadece, adamın biri hem ağlıyor hem halay çekiyordu, tanımadığı insanlarla kolkola.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Feridun Andaç

  KENDİ BAKIŞINDA BİR SES OLABİLMEK                                                                                                         ...