SOSYAL MEDYA

27 Ocak 2021 Çarşamba

Zeynep Yenen - İçimden

 içimden

gözlerin gözlerimi buluyor

tu me manques beaucoup

derken ben sana

içimden.

kayboluyorum

gözlerinin içinde

ya da

vurgun yiyorum

hızla çıkmaya çabalarken

o derinlikten.

içimden elini tutuyorum,

seni seviyorum diyorum

yine içimden.

çok güzeldi bu gece diyorsun.

her anı güzeldi

diye cevaplıyorum ben

bu sefer de içimden.

omzuma dokunuyorsun

bir an.

ruhumun müziği

sarsıcı ritimlerle,

bombalarken kalbimi,

susturmak isterken beslediğim

o küçük kuş

kanat çırpıyor yüreğimde.

mutlu oluyorum yanında

ve de mutsuz.

hem yakınım sana

hem de çok uzak.

aynı güneşe bakıyoruz

ve aynı güneş yakıyor

ikimizi,

içimizi.

yazdığımız senfoninin

notalarını duyuyorum içimden.

roca burnu feneri’nde çaldığın öpücük

ve portekizce bir sözcük geçiyor

yüreğimin derinliklerinden;

saudade.

 Eylül 2020. Girne


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Feridun Andaç

  KENDİ BAKIŞINDA BİR SES OLABİLMEK                                                                                                         ...